30. maaliskuuta 2011

Goodbye Alice in Wonderland

No niin, poistin noi treenikertomukset tosta, kun ne oli vanhoja ja pidän jo toista treenipäiväkirjaa Heiaheia.fi - sivulla. :)

Voisin yrittää kirjoitella tänne kuulumisiani kans. :) En oo koskaan ollut kovin aktiivinen kirjoittamaan omaa päiväkirjaa, mut tykkään lukea muiden kuulumisia. Varsinkin sellaisten ihmisten, jotka merkkaa mulle tosi paljon. <3

Liukastuin reilu viikko sitten lauantaina ja mun kyynärpää on siitä lähtien ollut tosi kipeä. Se ei satu, kun kättä liikuttaa, mutta aina kun siihen osuu joku, niin sattuuu ihan julmetusti. :( Siellä on varmaan joko murtuma tai sitten siellä on lohjennut joku pien luunsiru ja se pistelee siellä. :S
Meen huomenna(torstai) näyttämään sitä lääkärille.

Sit olin tuossa viime viikonlopun Haminassa kertausharjoituksissa. Oli aika kiva viikonloppu, vaikka pari ekaa päivää oli suurimmalta osaltaan tylsiä. Pelkkiä oppitunteja oppituntien perään aamu kahdeksasta ilta yhdeksään. :D Mutta sunnuntaina päästiin sitten ampumaan rynnäkkökiväärillä. Sain tulokseksi 92/100 ja olin koko kertausharjoitusryhmän (94hlöä) kakkonen. :)

Muuten mun aika menee töissä ja treenatessa taekwondoa, brasilian jiujitsua ja lukkopainia. :)

Näin Taijan viime sunnuntaina ja vatsa kääntyi ympäri.. En ees muista, milloin oisin viimeksi nähnyt häntä. Tyhmä, että nähtiin vaan niin pikaisesti, mut se pelasti mun viikonlopun. On ollut tosi kova ikävä ja on yhä. :/

Mut tällainen tänään. Koetan kirjoittaa taas pian. :D
Nyt jatkan töitä. :P

P.S. Toi otsikko.. <3 Käykää kuuntelemassa se biisi. Paras! <3

<3:llä: Jari

2 kommenttia: