30. maaliskuuta 2011

Some are walking, some are talking, some are stalking their kill

Hei taas!

Tänään oli aikas mukava päivä. Töissä oli aika leppoisaa ja oli aiiivan ihana ilma!! Kevät tulee ja sit tulee kesä!! Enää 9 viikkoa kesälomaan tän viikon jälkeen ja tässä on välissä vielä Pääsiäinen ja Vappukin. :D
Mä siis en oikeasti tykkää lomista, mut jotenkin ootan silti tätä kesälomaa.. Tai kesää ylipäätään.. Kun sit selviää, pääsenkö johkin kouluun. Ja haluaisin pelata golfia enemmän kuin viime kesänä..
Ja voitteko kuvitella? Mä olin viime kesänä Sääksissä tasan yhden kerran. :D Tänä vuonna pitää mennä useammin. Paitsi.. Mun isä, joka asuu Espanjassa, sanoi, että saisin kesäksi sen kämpän käyttööni. Periaatteessa siis vois olla koko kesän Espanjan auringossa, pelata golfia, etc. :P Täytyy harkita tosissaan. ;)

Mutta niin.. Työpäivän jälkeen tulin kotia ja kerkesin tehdä vähän vatsalihaksia ja selkälihaksia ennen kuin lähdin työkavereiden kanssa keilaamaan. Oli tosi kivaa ja mä voitin kaikki. :P Sit mentiin yhden työkaverin kanssa Heseen syömään. Kotona taas jumppailin reidet ja katoin nauhalta American Idolin. :)

Huomenna lääkärille tän kyynärpään takia ja toivottavasti pääsen kuvauksiin.
Ja toivottavasti siellä ei oo mitään luunsirua, ettei tarvii mennä leikkaukseen..

Jari kuittaa ja kiittää jokaista, joka on jaksanut lukea tätä. :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti