6. huhtikuuta 2011

It seems far away but there once was a day. It was grey in a world without you..

Hei taas, Jari täällä..

Eilen oli laiska olo, olin vain koneella ja facebookissa. Teki mieli pelata Sims3:sta, mutta en sit muistanut. :P
Punttejakin piti nostella, mut oli koko päivän semmoinen vetelä olo. No, tänään sitten syy paljastui, oon kai flunssassa. Päätä särkee, nokka tukossa ja kurkkukin on kipeä. Joten loppuviikon ainakin olen treenaamatta. Toivottavasti ei kestäisi kauaa tämä. Just kun tänään piti mennä BJJ-treeneihin pitkästä aikaa. No, mun kyynärpää on kyllä edelleen kipeä ja ootan radiologin soittoa, niin sais tietää, onko siellä luunsiruja ja tuleeko siis leikkaus ihan.
Mulla särkee päätä kyllä ihan senkin takia, että ihmisillä mun ympärillä on huolia, enkä tiedä, mitä muuta voisin tehdä kuin kuunnella. Haluaisin tehdä niin paljon enemmänkin.

Eilen oli niiiin kaunis päivä ja lämmintäkin vielä - varjossa +9C°! Kevät tulossa. :) Enää 56 päivää kesäkuuhun. :o Aika menee pelottavan nopeasti.Kohta on kesä ja sitten joulu ja sitten mulla on TAAS synttärit! -,- En tykkää!
Toivottavasti kesällä ois lämmin, eikä sataisi kovasti vettä. Haluan golfaamaan veljeni kanssa ja haluan golfata paljon! Isäni kanssa en ole pelannut pariin vuoteen, joten sekin pitää kokea tulevana kesänä. Ja tänä kesänä pitää päästä uusillekin kentille pelaamaan. Kytäjä ja Vanajanlinna nyt ainakin. Ja sitten käydään veljen kanssa Virossa pelaamassa. :P

Tästä tuli vähän lyhyempi blogi kuin mitä ajattelin, mutta olkoon. Kohta syömään lihakeittoa, aivan kamala nälkä!!
Kiitti kaikille lukijoille, toivottavasti jaksatte lukea jatkossakin ja kommentoikaa myös!! :)

P.S. Mun kaikki otsikot on Jewelin biiseistä. On vaan niin paras laulaja.<3 Oon viimeisen viikon aikana kuunnellut varmaan 250 kertaa sitä. :P
Tässä yksi mun monista suosikeista:


Kiitos ja kumarrus, Jari<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti